title

Marketing Challenge nie jest nowym, niesprawdzonym projektem. Jest to cyklicznie odbywająca się marketingowa gra miejska organizowana przez SKN MarkeTEAM.

Dlaczego to robimy? Bo to świetna zabawa, ogrom pracy, ale także płynącej z niej satysfakcji. Dla kogo? Dla studentów, którzy chcą sprawdzić swoją wiedzę z zakresu marketingu w praktyce.

 

Każdego roku chcemy sprawdzić ich znajomość innego obszaru marketingu, łącząc dobrą zabawę z rozwojem osobistym. Nie jest to kolejny konkurs, który można zaszufladkować jako teoretyczny o skostniałej strukturze. Po pierwsze, polega on na studiach przypadków, które uczestnicy muszą rozwiązać, wykorzystując wiedzę w praktyce. Po drugie, aby to zrobić, poruszają się po mieście w poszukiwaniu kolejnych lokalizacji, w których czekają na nich zadania. Po trzecie, nie mogą poruszać się niczym innym niż komunikacja miejska. Co zrobić, żeby wygrać? Posiadać wiedzę, umieć zarządzać swoim czasem i zespołem, potrafić pracować w grupie pod presją czasu, posiadać orientację w terenie oraz ogromne pokłady kreatywności i entuzjazmu.

TEMATY EDYCJI

2014

2014

VIII EDYCJA
2012

2012

VI EDYCJA
2010

2010

IV EDYCJA
2008

2008

II EDYCJA
2015

2015

IX EDYCJA
2011

2011

V EDYCJA
2013

2013

VII EDYCJA
2009

2009

III EDYCJA
2007

2007

I EDYCJA