Kategorie
Od zespołu

Robimy to już 12 raz!

Cześć!

Z tej strony zespół dwunastej edycji marketing challenge. Chcemy przekazać wam kilka informacji:

 

Po pierwsze – skład zespołu: W nowym roku akademickim do naszego koła dołączyło wiele niesamowitych osób. Z tej grupy wyłonił się zespół organizujący naszą miejską grę: Adam Pabjańczyk, Ola Krak, Hubert Błażejewski oraz Mateusz Dworzyński. Koordynatorem całego projektu została Karolina Walczak – członek zespołu poprzedniej edycji.

 

Po drugie: Dwunasta Edycja Marketing Challenge odbędzie się 12 maja 2018 (Przypadek? Nie sądzę). Startujemy o 8 rano.

 

Po trzecie temat: W tym roku tematyka zadań, które będziecie wykonywać będzie krążyć wokół Public Relations.

 

Mamy nadzieje, że tak jak i my nie możecie się już doczekać. Gwarantujemy ogromne porcje praktycznej wiedzy oraz dobrej zabawy.

 

Śledźcie nas na bieżąco na Facebooku – bądźmy w kontakcie!

Do zobaczenia!

Kategorie
Od zespołu

Challenge po raz 11!

Witajcie!

 

Pisze do Was nowy skład zespołu Marketing Challenge. W kolejnym roku akademickim do naszego koła dołączyło wiele wspaniałych osób a Karolina Walczak, Patrycja Gwardecka, Marta Urbańska, Paulina Koszczyk, Artur Ceran, Michał Kochanowski oraz Mariusz Marciniak zasilili szeregi grupy realizującej nasza grę miejską. Został wyłoniony także nowy koordynator projektu – Gabriela Karbowska. Jeśli chcecie poznać nas bliżej, zapraszamy TU!

 
_MG_5648
 

W tym roku gra Marketing Challenge zostanie zrealizowana pod tajemniczym podtytułem „Od zera do marketera”. Więcej szczegółów jeszcze nie zdradzimy! Domyślacie się, co może Was czekać w XI już edycji MCH?

 

Jedno jest jednak pewne – dzięki nowej odsłonie projektu chcemy zapewnić naszym uczestnikom jeszcze więcej wiedzy – przede wszystkim praktycznej, którą będą oni mogli wykorzystać w codziennym życiu oraz w pracy zawodowej. Prace nad grą trwają… To jak, widzimy się 13 maja?

 

Śledźcie nas na bieżąco na Facebooku – bądźmy w kontakcie!

Kategorie
Od zespołu

Kilka informacji od nas!

Cześć! Dawno nie było nowych notek od nas, na naszej stronie. Niemniej, jest kilka informacji, które chcemy Wam przekazać, w związku z tegoroczną edycją Marketing Challenge!

 

Pierwszą z nich jest temat tegorocznej edycji – mianowicie MARKETING PRZYSZŁOŚCI. Radzimy Wam zapoznać się lepiej m.in. z nowymi technologiami – m.in. wirtualną i rozszerzoną rzeczywistością, obecnymi działaniami firm, jak CSR i współpracą z tłumem.

 

Drugą sprawą, jest to, że możecie zobaczyć już część z naszych tegorocznych partnerów gry. Na pierwszy ogień poszła część naszych partnerów medialnych. Z czasem będziemy ujawniać kolejnych z nich. Jeśli jesteście ciekawi, kto z nami współpracuje w tym roku, to obserwujcie zakładkę „Partnerzy 2016” w menu naszej strony.

 

Ostatnią, trzecią sprawą jest zmiana daty naszej gry. W związku z ustaleniem terminu Juwenaliów Uniwersytetu Łódzkiego na 14 maja, w dniu w którym miała odbyć się nasza gra – Marketing Challenge, postanowiliśmy przełożyć dziesiątą edycję na tydzień później, czyli 21 maja. Pragniemy, aby wszyscy byli usatysfakcjonowani i nie musieli wybierać między koncertami a marketingowym wyzwaniem.

 

Cóż, na obecną chwilę od nas to tyle. Obserwujcie nasze kanały społecznościowe – fanpage koła i projektu na Facebooku, oraz nasze strony internetowe by być na bieżąco!

Kategorie
Od zespołu

Nowy skład!

Zaczyna się kolejny rok akademicki, tak więc rozpoczął się też kolejny rok przygotowań do nowej edycji Marketing Challenge!

 

W tym roku będzie to jubileuszowa, dziesiąta edycja naszej gry miejskiej. Dlatego też, chcąc zadbać o jak najlepszą atmosferę w kolejnym wydaniu MCH, potrzebowaliśmy nowej, świeżej krwi, pełnej zapału do pracy, jak i pomysłów.

 

W tegorocznej edycji zabraknie dwóch osób, które zajmowały się grą w poprzednim roku – ubiegłorocznego koordynatora, Wojciecha Walasa oraz Żanety Kutner. Jeszcze raz dziękujemy za świetną współpracę, życzymy kolejnych, udanych wyzwań w waszym życiu i liczymy na to, że nie będzie to wasz ostatni kontakt z Challengem.

 

Edycję 2015/2016 poprowadzi członek zespołu z zeszłego roku – Jakub Cichawa, a z członków starego składu naszego koła naukowego – MarkeTEAM, wspomagać go będą Maciej Janik i Patrycja Skrzypniak, zajmujący się poprzednią edycją, podobnie jak Kuba.

 

Jeżeli zaś chodzi o nowe osoby w naszym zespole, to w tym roku będzie ich aż pięć! I wszystkie z nich są kobietami! Natalia Hajszprych, Gabriela Karbowska, Gabriela Klimecka, Lucyna Korycka i Aneta Olejniczak zasiliły nasze tegoroczne grono!

 

Coś czujemy, że nasze nowe koleżanki wprowadzą nowe, świeże pomysły oraz świetną atmosferę przy tej edycji! Będzie czad!

Kategorie
Od zespołu

I po grze!

Dziewiątego maja, Łódź rozbrzmiewała dźwiękami dziewiątej już edycji „Marketing Challenge”.

Dwadzieścia dziewięć zespołów

w składzie z Managerem, Wokalistą i Gitarzystą miało do wykonania po 17 zadań znajdujących się w 16 miejscówkach na terenie naszego miasta. 87 osób podzielonych na trzyosobowe teamy stawiło się na Wydziale Zarządzania, już o 8 rano w sobotę. Następnie zespoły odebrały najpotrzebniejsze informacje o trasie koncertowej, w którą za chwilę mieli ruszyć. Upragnionym celem było oczywiście pierwsze miejsce, czyli otrzymanie Diamentowej Płyty za największą liczbę sprzedanych płyt.

Po wykonaniu tzw. Zadania „0” uczestnicy parę minut po godzinie 10 udali się w trasę. „The sound of marketing” – bo pod takim tytułem odbywała się tegoroczna gra – wymagała od uczestników niemałej wiedzy, kreatywności, a nawet spostrzegawczości. Na punktach czekały wyzwania, w których zespoły musiały się sprawdzić m.in. jako pomysłodawcy i aktorzy reklamowi, PRowcy potrafiący zaradzić poważnemu kryzysowi, graficy projektujący infografiki czy detektywi stojący w obliczu zamkniętego i tajemniczego kufra.

Zadaniami, z którymi uczestnicy poradzili sobie najlepiej było rozpoznawanie muzyki z reklam, a także dopasowanie skojarzeń w formie obrazków do znanych marek. A wszystko w rytmie wielkich marketingowych przebojów!

Idealnym podsumowaniem imprezy była uroczysta Gala Zakończenia, która odbyła się oczywiście w muzycznym klimacie.

Jeszcze raz chcemy pogratulować zwycięzcom – wŁODZIreje, gdyż to Wy zawładnęliście rynkiem marketingowo-muzycznym!

Do zobaczenia za rok!

Kategorie
Partnerzy

Questus – konkurs!

Uwaga, uwaga!
Mamy dla Was mały sprawdzian wiedzowy przed naszą grą – wraz z firmą questus przygotowaliśmy szybki konkurs z nagrodami!
Nagradzamy 3 najlepsze prace konkursowe – do wygrania dwa power banki, książka “Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego” – Jones Calvin, Ryan Damian oraz kilka gadżetów.

Pytanie konkursowe brzmi: czym jest reputacja firmy według bohatera jednego z case studies questus Learning Solutions? Z jakim zjawiskiem, przedstawionym w materiale, jest związana?

Co zrobić aby wygrać?
1. Odpowiedzieć na pytanie konkursowe w formie graficznej – dozwolone są wszelkie formy – liczy się kreatywność, nie ograniczajcie się!
2. Zapisać się do newslettera na stronie – TUTAJ.

Wygrywają trzy osoby, które w najbardziej kreatywny sposób przedstawią odpowiedź na pytanie konkursowe.

Na zgłoszenia czekamy do piątku do godziny 10:00 (08.05.2015r).
Podsyłajcie je na adres mailowy: dporowska@questus.pl (wpisując w temacie „Marketing Challenge – konkurs”)

Regulamin konkursu znajdziecie TUTAJ.

Powodzenia!

Kategorie
Partnerzy

Portal marketingowy fundatorem nagrody!

Cześć!
Jak wiecie, każdy marketer potrzebuje trochę wiedzy, tak by zaistniała prawdziwa harmonia między teorią a jej kreatywnym wykorzystaniem. I to nie tylko 9 maja, czyli w trakcie naszej gry miejskiej.
 
Nasz patron medialny, Sprawny Marketing, ufundował nagrodę główną – szkolenie z e-marketingu z serii SearchMarketingWeek.com. Jeden z zespołów będzie mieć okazję doszkolić się z Google AdWords. Szkolenie zorganizowane będzie w Warszawie, 15 czerwca 2015.
 
Oprócz szkoleń z AdWordsa, nasz partner na swojej stronie oferuje inne kursy, m.in. z copywritingu, marketingu w social mediach czy też Google Analytics.
 
Więcej informacji na temat szkoleń znajdziecie TUTAJ.

Kategorie
Od zespołu

Powitanie!

Cześć!

Z wielką przyjemnością możemy przedstawić Wam nową stronę IX edycji największej studenckiej gry miejskiej w Polsce – Marketing Challenge!

Po długiej przerwie wracamy do Was ze zdwojoną siłą oraz z wielkim zapałem do pracy i entuzjazmem.

 

Koniec kwietnia to dla nas bardzo gorący i pracowity okres. Dopinamy wszystkie elementy organizacyjne na ostatni guzik i już za chwilę będziemy mogli zaprosić Was do rejestracji do Marketing Challenge.

Z pewnością będzie o nas głośno, więc już niedługo dowiecie się wszystkich potrzebnych informacji.

Tymczasem zarezerwujcie sobie już czas na sobotę, 9 maja!

 

Zapraszamy do śledzenia nas na naszym Facebooku.

W razie jakichkolwiek pytań, piszcie do nas za pomocą formularza kontaktowego lub wedle upodobań – do kogoś z naszego zespołu mailowo.


Do zobaczenia!